jag hinner knappt med

Varför går tiden så fruktansvärt fort? nu är december alldels strax över
och ett nytt år väntar. någon som vet vart 2007 tog vägen? jag tycker visserligen
inte att 2007 var ett vidare bra år, men ja... skrämmande attt det går så fort.



image32

Den här tången låg under min julgran i år och hittills har jag bara provat med
torrt hår, men att tyda på namnet "Wet & dry" fungerar den alltså utmärkt
även på blött hår. Du behöver inte längre använda hårtork. kanon ju!

JAG HAR KOMMIT PÅ EN NACKDEL!
sladden är jättekort så jag kan inte längre platta håret i badrummet där
jag kunde se håret både fram- och bakifrån utan måste gå in i ett annat rum
och göra det. sicket problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0