fallin' apart



Mina stackars små hörlurar. Stackars mig framförallt! Det här är vad som har hänt:
1) Dom är missfärgade av rosa nyans. Hur detta kommer sig = okänt.
2) Gummit slits av mer och mer. En jackficka fylld med skräp är inte det ultimata
stället för bevaring, tydligen. 
3) Ett par nya kostar så sjukt mycket. Vem vill ha en ipod utan tillhörande lurar?
Några kopior or what so ever, accepteras inte. Bra ljud? Nja, men snygga är dom..

Och på tal om detta, jag är putt över den nya 'generationen'. På min tid (1 år sen)
kunde jag inte välja bland 512 färger, utan silver var enda alternativet. Jag hade så
gärna haft en gul. Men... min fungerar fortfarande. Den är repig, men funkar.

Tusan också.

Meningslöst inlägg egentligen. Särskilt med tanke på att det finns dom som svälter,
som inte har tak över huvudet. Och så är jag fräck nog att klaga på en sån skitsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0