Solen agerar väckarklocka

Visst är det alldeles underbart att förengånsskull vakna av
att solen lyser in genom fönstret?
Betydligt bättre än att höra ett
ursäkta mig nu, DJÄVLA tjut klockan 06:35...!

Idag fick jag av någon jättekonstig anledning för mig att det inte alls
var hemma jag vaknade utan på andra sidan jordklotet i underbara
Thailand
;p Men det är väl inte så konstigt, man blir ju väckt av solens
ljus där med... Tänk om det vore så väl... Att jag kunde få stiga upp och
förbereda mig inför en dagstur till någon underbar ö. Min absoluta favorit är
Koh Poda som enligt mig är värdlens vackraste ställe. Eller ok, finns ett par
underbara ställen till där och i resten av världen ;p

För snart ett år sedan låg jag på just den ön och stekte mitt fläsk...

image99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0