KENT 8/2

Yes, ska lägga handskarna på biljetterna nu. Niiiiice! Jag måste bara lyssna på
senaste plattan jättemycket och lära mig texterna, haha!
De är grymma, så är det bara!
Den här gången blir det i Karlskrona men det funkar ju det med. Var på deras
tältturné här i kalmar för cirkus två år sedan. Magiskt!!! Speciellt strax innan det skulle ta
slut då allt silver/guld glitter föll ned över hela tältet och allt kändes som en saga :')
Jag har för mig att det var ett sånt jäkla tryck och trängsel att jag stod "snett" ett tag
Alltså jag stod inte med framsidan mot scenen utan min sida. Mådde nog inte så
bra just då :P

Endel var ganska dragna under spelningen, speciellt en kille som pratade en massa
kul gojjs, tappade sin mobil och var allmänt översocial. Han kom att bli en kandidat på
fd skolan ;D det var sjuuukt kul för vi kände ju igen honom men han förnekade det först pga sin
fylla som han tydligen inte hade glömt, haha.

LOVLEY!

image77

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Neej jag följer inte men kan kolla någon gång ibland.. :) Man kan ju missa flera veckor och ändå förstå vad som händer :P
Trevlig kväll! :)

2008-01-16 @ 18:10:40
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0