Måndag

Hjälp vad jag har svårt att somna om kvällarna. Det är faktiskt sjukt tråkigt att sova! ;p
Jag hamnade i säng vid 22-tiden igår men så tittade jag på något kul program
om ett par göteborgstjejer. Typ lite EMO-stuk på dom, skitkul! :D
Dom var runt 3-4 stycken som alltid var kära i samma kille, och så blev dom sura
på varann osv ;D Det var ett par killar som fick följa med tjejerna och filma deras
liv så allt var ju sant. Jag skulle aldrig klara av att vara mig själv med en kamera
upptryckt i nyllet! ;p

Idag steg jag upp på tok försent, gick ut med hunden och sen var det dags för
Days of our lives ;) Håller med Shirley om att dom är världsbäst på att dra ut på
tiden/saker och så ska alltid dom mest otänkbara sakerna ske, lite småfånigt...

Nu är klockan 15 och jag har inte gjort ett skit idag... Jippi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är du medlem på facebook?
Gå då med i gruppen blogg.se där samlas vi svenska bloggar som bloggar på blogg.se plattform.
http://www.facebook.com/group.php?gid=5772782806

Ha en bra dag!

2008-01-07 @ 15:11:54
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0