plånboken är lite lättare

Jag sket i det där armbandet, var så himla stort och såg bara billigt
ut med sina gula guldfärg ;p Tog ett par örhängen istället, ni vet dom där
relativt stora hjärtformade? Rätt så fina, I think. Sprang in en stund på MQ med
och dom kör ju rea p´å typ allt, men allt är bara massa stora kläder. Jag såg väl
en två- tre töjor men alla var i M eller L. Lite tradigt, men jag sparade ju dom pengarna
i alla fall...

Hittar inte sladden till min kamera heller... Faan var har jag lagt den? Varför
kan den inte ge ifrån sig något ljud för att underlätta?!

Kommentarer
Postat av: emmy

Okej, hehe tack! :D

2008-01-05 @ 18:02:56
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0