sammanfattning av gårdagen/morgonen

Nyårsafton hos Martina. Johan var mitt sällskap och vi kände båda att vi inte var mogna att gå dit redan vid
19.00 utan ville dra ut på det lite. (fint folk kommer alltid sent! ;)) vi satt och småsöp hemma i mitt kök, haha!
Det gav väl ingen vidare effekt, utan vara bara något vi gjorde för att för säkerhetsskull inte vara
nytkrast på festen :P vi skulle till bussen vid 20.00-tiden men det visade sig att den inte gick förrän 20.44(!!)
så det vara bara att sitta och vänta och frysa fötterna av sig.

Tillslut anlände vi och korkade lite försiktigt upp i Ms kök ;) tog en liten stund, men tillslut hamnade
vi bland soffgänget som kom och gick bortsett från tobbe och den där tjejen! ;D man blev
allt mer lullig och det blev roligare och roligare (läs; jag gjorde bort mig mer och mer) ;)

Meeen, det var nog inte en själ som var nykter igår, haha! jag beslutade mig för att bli DJ in tha house
och styrde upp musik som folk bara klagade på. dagens ungdom ;) Isabelle dansade sönder
en blomkruka (;P) stämningen blev lite sämre, men sen närmade sig 12-slaget och alla gick ut
några hade stuckit till stortoget så vi var inte full "styrka" längre. jag var som sagt "ganska"
full i kastrullen, så när folk börjar skjuta av raketer skriker jag "DACAPO!!!!!!!" åt ALLT.
ehm, sorry... ;);) hahaha.

Efter tusen dacapo-skrik från min sida gick vi åter igen in och fortsatte med alkoholintaget. jag mådde
bättre och bättre ;) Mja, så såg det i stort sett ut... trevligt! ...men idag mår jag "lite" sämre (inget jag direkt är stolt över)
och nu ska jag ge mig av mot matbordet och käka. det kommer inte bli kul ^^

Jaja, så ere!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha, madde du var en rätt så okej Dj ändå;).. typ haha! Tror allt gick sönder på nyår, toaletter, glas och krukor XD

2008-01-02 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0