seg och trött

Skulle precis logga in på S-posten och skriva ut papprena ang
innebandy tills imorgon men jag kommer såklart INTE in! GAH
inte nog med det så fungerar inte min tv heller ;p vilket underbart
öde...!

dagen började med första mku lektionen (miljökunskap). Verkar
kul och särskilt kul är ju läraren ;) han är ju mest känd för att fullständigt
dissa bilismen och ta cykeln eller paddla(!) till och från diverse ställen, haha!
Fast jag trodde nog ändå att han skulle vara konstigare... tills han tog
fram kameran och jag hörde en viskning: "åh nej, han tar alltid kort!"
haha, detta gjorde han för att hjälpa sig själv med att komma ihåg var vi
satt ;p

annars har dagen varit småseg ändå... Känns mest wierd nu när man inte
är riktigt van vid schemat än, men det blir nog bra.

ja, vad ska man göra ikväll då om inte den andra burken vill gå igång?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0