Snart helg!

Jajemen, fy sjutton så skönt! Undrar hur livet och ens vardag skulle se ut om man
inte behövde gå i skola och utbilda sig... Utan kanske bara fick välja och vraka bland
sina drömyrken... Eller om man slapp göra något för att få sina pengar. Det vore något
det... ;p

Nedan är det en bild på lite grejer/produkter jag är grymt sugen på! Är väl bara örhängena
jag är lite osäker på... Har inte riktigt vågat använda så stora, jag har ju de hjärtformade
från H&M men dom är orörda ;p Dessa lär vara ännu större så jag vet inte. Men armbandet är
hur trevligt som helst I think.

Dessutom en ansiktstvål som avlägsnar alla orenheter samt en kroppslotion med chokladdoft(!)

image82

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

åh, kroppslotionen är man lite avundsjuk på!

2008-01-17 @ 20:00:56
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se
Postat av: issa

Använt använd! (örhängena) imon ^^

2008-01-17 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0