Snyggast.se

Av en ren hänelse (jag brukar inte kika där) fick jag för mig
att glo på lite bilder och se om det har förändrats något sedan min tid,
men icke! "Top 20" bland tjejer domineras av en sak i regel, och det är
"poserande" flickor som sträcker på sig så de nästan trilar baklänges
eler tvärtom- börjer sig framåt. Allt för att fokus ska hamna på deras bröst.
Killar verkar ju uppskatta det men en sak förstår jag inte, väljer man som kille
en tjej enbart för brösten? Kan hon se ut som jag-vet-inte-vad i ansiktet om 
brösten är "snygga"!? Det verkar ju i alla fall så...
Tror det var en tjej som bara visade sitt ansikte, starkt gjort ;p

Tittar man däremot på killarnas lista är det så himla puttinuttigt, på första
plats ligger en kille som inte ser äldre ut än 14 ihållandes en kattunge i händerna
haha! Man ser ju inte mer än hans profil på kortet, ändå är det "sååå sött".

Jag förstår visserligen inte varför man lägger upp bilder där överhuvudtaget...
Får man bättre självförtroende? Är det så jäkla häftigt att bli rangordnad efter "snygghet"?

Ja, man kan väl konstatera att tjejer och killar tänker olika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0