victoria beckham

Såg dokumentären om henne för någon timme sedan och det handlade såklart
enbart om hur hon har förändrats och hur hon ser ut nu. Jag måste hålla med om att
hon inte såg särskilt bra ut under den tidiga spice girls-perioden, men who cares?
Sen att hon nästintill klagade på allt som hade med hennes yttre att göra fick mig bara
att se henne som ganska sorlig... Nu har hon dock tagit tag i saken och förändrats sjuuukt
mycket ju.

Visst, hennes ansikte är vackert, jag gillar nästan alla hennes frisyrer, men ja, ett par kilon
till hade ju inte skadat. Eller hur?

image49image51
image52

Kommentarer
Postat av: Shirley

ja nu är hennes frisyrer mkt sngygare!! Om man ändå passa i kort hår!

2008-01-02 @ 21:59:59
URL: http://suddii.blogg.se
Postat av: Shirley

Men oh shit då.. Jag har en lila ram nu runt min bild.. den har aldrig varit vit för mig =(

2008-01-02 @ 22:27:29
URL: http://suddii.blogg.se
Postat av: issa

Hon ser ut som en dålig imitation av en docka :(

2008-01-02 @ 23:03:40
Postat av: maddE

svar till issa:

jag gillar inte hennes "figur" ;) tycker dock
att henne ansikte idag är sådär gulligt perfekt
på nå vis.

2008-01-02 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0