JAG skulle gärna vara med

Surfade in på 5an's hemsida och såg att nya deltagare till "Sanningen ögonblick" sökes.
Jag skulle kunna tänka mig att vara med utan några större problem. Haken är väl att jag
inte har lust att boka någon Stockholms-resa men det är enligt min mening ganska
lättförtjänta pengar. Eller, det beror kanske på att jag inte gjort så mycket knasigt i mitt liv.
Jo, det har jag föresten, många konstiga saker jag kanske inte är stolt över men det måste
man väl inte berätta? Eller är det helt upp till lögndetektorn att typ, försöka lista ut vad jag
har gjort? Någon som ens förstår vad jag babblar om?

Är så trött på det programet egentligen, Pontus G tjatar om hur jobbigt det blir om man
fortsätter, men det blir liksom inget kul för oss tittare. Frågorna blir kanske jobbgiga för
personen i fråga, men jag brukar aldrig tycka att det är underhållande... "har du varit otrogen?"
känns så 1999.


En annan kul grej är 5an's skräckfilmsrace. Torsdag-fredag varje vecka kör dom massa härliga
skräckisar. På tur står Saw och Saw 2. Nice! Det känns som filmer helt i min smak och jag
älskar att titta på skräckfilmer själv :P Det är ju då man blir rädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0