Nästan tomhänt

Jag vet inte varför, varje gång när jag åker till stan ihop med min mamma så tappar jag suget. Jag kan
ha planerat i flera dagar vad jag ska köpa, men när jag väl är där så ändrar jag mig. Varför har hon en
sådan påverkan? Visserligen sparar jag ju pengar så så himla dumt är det väl inte ;)

Idag tänkte jag dock att något på åtminstone H&M måste jag ju få med mig hem! (hade jag varit själv
hade jag plockat på mig mycket mer..)
Köpte ett hårband med en halvsöt rosett på. Inte för att jag
gillar sånt utan för att mitt hår alltid är i vägen! Jag ska klippa mig...

Och så kikade jag lite på ansiktsmasker och hittade en för torr hud vilket jag dels har.  Wow, värsta kapet!
Det är en såndär läskig mask som man inte vill synas offentligt med.


Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: haha den e jätte god :)



ååh d måste säga ifall den masken funkar sen, har JÄTTE torr hud, spricker o flagnar o har sig :(:(

2008-07-14 @ 22:27:36
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:)

2008-07-15 @ 00:11:30
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0