Tänk om man bodde granne med bibblan


Det är strålande sol ute. Hääärligt värre! Blir att spendera dagen ute så gott det går men det börjar
bli tungt att sova om nätterna igen. Inatt fick jag gräva efter en bok och börja fläkta mig själv i ansiktet.
Stackars mig. Jag vet precis hur afrikanerna har det...

Jag har föresten inte hunnit iväg till biblioteket för att låna sommarläsning än! Måste dit väldigt snart och
låna en uppsättning. Vill läsa massa spännande deckare och typ Vingklippt ängel som jag fortfarande inte
läst. Och ännu fler tunga självbiografier.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ja, det är ju inte långt till Kalmar direkt, så. :)

2008-07-16 @ 22:38:23
URL: http://flickaanmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0