Ursäkta liksom

Tänk inte så mycket på den överfula bilden till höger... Den är ful, jag vet. Lovar att åtgärda detta
så snart jag lyckats fånga en bättre bild. Det kommer visserligen ta ett tag för när jag bara går
hemma brukar jag inte sminka mig och inga bilder utan smink... ;)

Så, tro absolut inte att jag på något vänster är nöjd med den.

(Egentligen är jag inte nöjd med några bilder alls på mig. Det känns liksom inte "rätt" :/)


Förresten, hur fixar man en "lägg till bloggen på bloggkoll"-"ruta"? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du ge dej!

Jag tänkte kommentera innan hur fin den var :O!

ta inte bort den

2008-07-15 @ 20:22:05
Postat av: mingla

Kalmar är en bra stad!!

2008-07-15 @ 20:43:40
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0