Pamela, jag diggar dig

Jag är helt säker på att alla har något att säga om Pamela Anderson.
Verkligen tvärsäker. Antingen hatar man henne, eller så älskar man henne.
Jag var galen i Baywatch när jag var yngre (sitter i än) så inte tyckte jag illa
om henne inte. Hon var ju lätt den snyggaste tjejen som alldeles för få killar
drunknade för.
Tror det skulle sett annorlunda ut idag.

I alla fall, hon är verkligen inte så dum som många säkert tror. Jag kan väl också
tycka att hon har gått lite för långt ibland *host host* men jaa... Hon är ju absolut
vacker. Vegeterian är hon också. Och djurrättskämpe! Tycker det är sjukt strongt av
henne att faktiskt göra någonting och är någon mer passande än just hon!? Läste
att hon "tvingat" Tommy att också bli vegeterian för att få bli tillsammans med henne
igen. Låter som något jag också skulle kunna vara kapabel till ;) Heja Pam!


Kommentarer
Postat av: S

Go Madde o Pam!! =D

2008-06-18 @ 13:08:03
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0