Rea är alltid kul

Inget slår liksom känslan av ett flertal hyllor fullproppade med färgglada
plagg som längtar efter att få följa med hem. Plaggen jag pratar om är det
såklart typ 50-70% rabatt på. Det sitter fint när man får med sig en massa
smågrejer för samma pris som t ex en tröja kostat i vanliga fall. Brukar ha tur
även om det finaste naturligtvis alltid ska hänga vid en annan ställning och inte
alls ha en rödlapp på sig. Fick med mig en orangeaktig topp, en vit blus/tröja
och ett par ljusgrå tights. Superskönt att tralla runt i hemma för mig som hatar
mjukisbyxor. Dessutom funkar dom fin fint som lite avbytare till den svarta
varianten som jag tröttnat sönder på.

Jag är nöjd men nu måste jag kirra nya skor också. Jag är helt frälst i alla möjliga
sandaler men tycker aldrig att jag passar i det. Sen är det lite surt att lägga 600:- på ett
par vars sammanlagda mängd skinn kanske är 10% :P men gula vore helt klart hett!

Dagens fynd



Dom här grabbarna får nog bli vad jag ersätter mina vita (jättetrasiga) Keds med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0