En död granne & anställning

Sitter inte helt otippat vid datorn nu, och känner mig tröttare än någonsin!
Jag vet att jag egentligen borde städa asmycket nu... och göra något åt
mina läppar som svider utav bara ***** ;P

Jag fick förresten reda på att jag inte längre är en arbetssökande kvinna,
utan faktiskt ett ungt skoaffärsbiträde ;)  det är inte varje dag man får höra
frasen: "vi tycker att du är en jättegullig tjej som skulle passa jättebra! det
känns som det kommer bli jätteenkelt ihop med dig, dom andra tjejerna
gjorde en för stor grej av det här jobbet..." ;)
Jag äajävligt bra alltså, det här är det första jobbet jag söker på ett seriöst vis,
och så får jag det! Amazing...

Förresten, hur normalt är det att drömma döden ur en granne? Det måste betyda att jag
tycker riktigt illa om henne... Plus att det var en annan grannes fel, som hade slängt en
raket i hennes bil vilket gjorde att den exploderade ;P

TYckte den här bilden var passande såhär i skoaffärsbiträde-skedet...
image134


Kommentarer
Postat av: Shirley

GRATTIS! =DD När börjar du? Ska komma o handla massa av dig då!

2008-03-19 @ 19:10:18
URL: http://suddii.blogg.se
Postat av: Issa (åff kårs (;)

Grattis, du är coolast ever :D!

2008-03-19 @ 20:59:15
Postat av: Drömfabriken

oj dte måste vara en riktigt jobbig granne...

2008-03-21 @ 10:11:43
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0