Klass 9A gör mig illamående

Jag tål verkligen inte SVT:s program "klass 9A"! Är dom ungarna verkligen
så sjukt okunniga och blåsta!? Går man i nian och inte ens vet vart Indien ligger,
eller vet vem moder Theresa är
så borde man brännas på bål. Levande. Ja, jag stör mig
något enormt på dom kidsen, som säkert inte är så dumma egentligen, men ingen skulle
ju titta om dom var medelsmarta, liksom. Fy fan för det programmet...

Och så "Rent hus", man tror verkligen att folk har det sådär grisigt, men så läser
man att deltagarna blir tillsagda att skriva på ett "ni får inte städa på 2 veckor"-kontrakt...
Jaha, så det är alltså fejk?

TV alltså...


image131

Kommentarer
Postat av: Lollo

har inte sett det men det har gått liknande program innan och det har bara varit skit!

2008-03-12 @ 23:01:51
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: dajana

VA!? VILKEN BLUFF!! NU KÄNNER JAG MIG JU ALLDELES LURAD!

2008-03-13 @ 17:51:19
URL: http://appples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0