thank god it's helg

Argh, jag har sån ångest över mitt jobb alltså. Pärmar med viktiga papper
överallt, nycklar till 4568 olika lås, man ska veta/ kunna så himla mycket
och REDAN ställer dom skyhöga krav. Scary, att jag ska reda ut allt själv,
men det är väl som dom säger; jag lär mig med tiden...

Idag är det lördag, och trots att det blev "lite" sent igår, så vaknade jag rätt så tidigt
och kände att jag nog i alla fall ville till stan. Fyndade tre grymma tröjor och ett
nagellack som är väldigt rosa. Men det är galet snyggt på andra, så det blir
nog bra :)

Jag har ett färga-ögonbryn-och-ögonfransar-kit liggandes i mitt rum, men jag
vågar inte testa :P tänker inte be typ mamma om hjälp, för hon skulle säkert vägra.
Jag menar, det är liiite överdrivet egentligen. Jaja :)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: dajana

när jag skulle göra det fick jag färg i ögat också blev jag typ blind och färgen smetades ut så jag var svart runt ögat och det gjorde ont SOM I HELVETE!

eller det kanske inte var så bra stöd.. förlåt
det gick skitbra och jag fick värsta moviestar fransarna!

2008-04-03 @ 22:02:14
URL: http://appples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0