Badmodets återkomst

Det är alltid lika kul att kika runt bland alla bikinis som diverse kedjor
lanserar till sommarn. Har väl inte så jättemånga favoriter än, men
den här i vitt/beige är hur söt som helst tycker jag! Jag är riktigt trött
på trekvartsbikini's och på den här modellen slipper man vita streck
efter banden! Ja ok, det kan vara grymt snyggt med bikinilinjer när man
väl har den där perfekt brännan!

Nu fantiserar jag om mig själv sittandes på stranden någonstans kring
Thailand just iklädd denna bikinin, njutandes av solnedgången ;)

image219

Kommentarer
Postat av: T`

SÅ himla vacker bikini, den stien ska jag ha i sommar på bikiniset =)
tack så mkt btw
^
hoppas du får en fin kväll =D

2008-05-20 @ 18:29:59
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Evelina

Den var rikitgt fin, men jag ställer mig frågan: "hur ska man kunna ha på sig den utan att den kanar ner?"
;)

Go'kväll

2008-05-20 @ 20:31:09
URL: http://gurko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0