Förkyld och allmänt hängig

Urk vilken hemsk dag. Har mått jättedåligt sen jag steg upp och bara längtar
efter att få krypa ner i min säng och dra täcket över huvudet... Nu är jag ju hemma
och skulle mycket väl kunna göra det men jag måste knåpa ihop en bokredovisning.
Den här veckan kommer ta död på mig har jag på känn... Två viktiga redovisningar
fredag. Jag avskyr att jag ska behöva göra både och på samma dag!

Nog om gnällandet, jag tänkte på en sak tidigare... Är en dyrare foundation bättre än de
som finns på låt oss säga, Åhléns t ex? Det finns ju ett par på Make Up Store som kostar
245:- och det känns ju lite dyrt tycker jag... Är det värt priset? Jag har själv den i glasflaska
från L'Oréal.



Kommentarer
Postat av: S a r a

Men jag har lovat mig själv att jag ska sluta bita på naglarna i sommar..haha, får se om det funkar :P

2008-05-26 @ 16:54:46
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har använt make up stores foundation, en täckande var det. Den fungerade bra men tycker inte jag märker någon större skilnald mellan den och loréals! kram

2008-06-03 @ 10:17:08
URL: http://shoulderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0