Shopping i Växjö!

Igår begav det sig mot "smålands huvudstad" som en vän så fint uttryckte det.
Hon hade varit där rätt så nyligen och då kom jag att tänka på hur kul det skulle
vara att åka dit och kolla läget! Jag är lite av en tåg-tjej så mig hade det inte gjort
så mycket att sätta sig på ett sådant och få koppla av, men icke sa Nicke när man
har ett sällskap vars körkort skall utnyttjas till max ;)

Blev galet trött av bilresan så när vi väl var framme kände jag mig allt annat än på topp,
men det lugnade sig ganska snabbt och jag glömde bort att jag överhuvudtaget ens
haft den känslan. Vi satte igång direkt med att glo runt i affärerna men ja, sådär jätte-
mycket fick jag inte med mig hem... Tror mina jätteirriterade ögon gjorde sitt också :/

Blev helt galen när jag fick syn på en tjej med vääärldens sötaste linne med Mimmi på,
inne på H&M men såklart, jag hittade det inte, buhu!

Tror vi trivdes bäst på Carlings båda två, så himla fina grejor dom hade alltså! Blev dock
bara en t-shirt därifrån, men jag var skapligt sugen på dom blå jeansen, men jag tar sån
tid på mig, så jag la ner det projektet.

Sammanfattningsvis var det kul, men vädret kunde ha bjudit på mer sol tycker jag...

image151

Bilden ovan visar det jag fick med mig hem i påsväg och ja, jag vet - alla ställena
finns i Kalmar också
;P

Kommentarer
Postat av: Johan

Det var en trevlig resa!

2008-05-02 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0