Snart avslutning

...och sommarlov! Sjukt nice! På avslutningen brukar man vara extra noga med vad
man tar på sig även om det nu inte är så jättespeciellt att sluta 2an som i mitt fall, men
det är ändå kul att klä upp sig lite extra ju. Ska man gå på folks studenter är det nästan
ännu viktigare att se bra ut. (Känns det som eller har jag fel...?) Jag hade gärna kört på
vitt linne (ett speciellt från H&M - men som aldrig tycks komma in i min storlek) och någon
kjol om vädret hade tillåtit kanske? Men det ser mörkt ut på linnefronten tyvärr... Vad ska man
då ha på sig istället? Någon av dessa klänningar från GT, kanske?
Juste, den till höger är slut i butiken i Kalmar... suck. Finns bara skabbiga ex kvar med foundationfläckar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0