Vad gör ni nu för tiden, varför hör ni aldrig av er...

Det kan man verkligen undra! Vart håller Baywatchgänget hus? Mitch eller ska jag säga David,
hänger väl i en insnöad studio någonstans i Kalifornien och spelar in ännu en odräglig julplatta
på tyska. Frågan är vad alla andra gör... Alla utom Pamela. Hon leker väl med sina barn och
fortsätter att lägga ner pengar på sin hylla. Rättelse: sin JÄTTEhylla. ;)

De andra är väl inte lika kända? Eller har jag fel? Någon mer måste ju vara ganska aktiv fortfarande?

(ta mitt hunkande med en nypa salt, tack!...)

Kommentarer
Postat av: malin (:

hehe jaha okej okej :) hihi. jag har själv ett body butter, fast det luktar så gryyyyyyymt mkt. haha :D så jagfunderar på att köpa en annan lukt, för den jag har är typ helt galet "luktig" hihi

2008-05-24 @ 17:58:36
URL: http://maalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0