Beslutsångest (löjlig).

Vilket i-landsproblem jag satt mig i nu. Bestämde mig igår för att köpa med
mig en parfym hem. Problemet är bara att jag inte är den som är den, utan
jag brukar gilla dom flesta dofter som finns. Det gör det hela väldigt mycket
svårare än vad det borde få vara. Jag har bestämt mig för att pris inte är något
jag kommer stirra mig blind på. Bara jag hittar den där perfekta, så är jag jättenöjd.

Har fått för mig att Yves Saint Lauren's ena luktar gott, och kanske Kate Moss
också?+tusen till. Dilemma.


Kommentarer
Postat av: Hanna persson

nej, Yves Saint Lauren's har jag, den luktar gammal tant..

2008-11-08 @ 16:24:29
Postat av: Madeleine

hehe, okej... då antar jag att jag kan hoppa den då! tack ;)

2008-11-08 @ 16:42:32
URL: http://madddelen.blogg.se/
Postat av: Issa

moschino - funny :D



Minns jag som en som luktar gott iaf (:

2008-11-08 @ 17:22:16
Postat av: Madeleine

Svar till Issa: oj, det var något nytt för min del. :P

2008-11-08 @ 23:33:00
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0