hallå där, i vårsolen

Är så fruktansvärt trött just nu. Har väl i regel varit det hela veckan, men nu är det extremt. Blev inte bättre av att hela gatan hade strömavbrott i drygt en timme. Det slutade med att jag spelade guitar hero på mobilen *rodnar som msnsmajlisen*.
Har haft så himla tråkigt den här eftermiddagen. Jag brukar klaga och bli tjurig när jag har mycket att plugga på, men då går ju tiden åtminstone lite fortare!

Slötittade på Oprah (jo, jag har varit ute idag!...). Det gästades av pappan till den omtalade kvinnan som fött 8lingar. Just det, åtta barn på samma gång. Hon har tydligen inget jobb vilket betyder no money och det verkade inte hennes farsa ha heller. Bör nog nämnas att hon hade sex barn innan. Jag tänker minsann inte säga "åh, det är så synd om ungarna" för jag är alldeles för ego.

Ringde upp det mystiska telefonnumret som funnits i min obesvarade samtal-lista, och visst var det som jag trodde. Vi bokade in tisdag. Hoppas det går lite "bättre" this time?!

Puss på er, blindstyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0