goooood morron!

Ah, hade hoppats på att jag skulle känna mig lite piggare och framförallt utvilad idag, men icke. När ska den satans solen ge fan i att väcka mig? Soliga dagar är så värdelösa. Jag får ångest som fan om jag inte går och sätter mig LÄNGE i solen. Man vill ju inte förväxlas med ett lakan.

Känner mig alltså bakfull idag också. Märkligt, har inte druckit en droppe under hela veckan. Jag måste ha lagrat mammas drink i levern, eller något?

Min dag kommer förhoppningsvis se ut såhär:

slappa i en brassestol
äta
städa???
övningsköra???
slappa
duscha

Jag har inte riktigt planerat klart än. Fan att dygnet inte har 34 timmar lördagar och söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0