en mellandag



Känner ni igen er? bästa stället Soho har att erbjuda... Att män alltid ska ha det så bekvämt! Mat till vänster, nöje till höger.

Hur som helst, nu ÄR julen slut. Fast det känns inte så. Har käkat julmat i tre dagar nu och ser jag en fisk till så är det jag som ger den en rak höger!

Jag borde lägga ner lite mer kärlek på den här interaktiva "dagboken". Ny kamera har jag, och jag har börjat lära mig allt vad slutartid, ISO and diffrent shit, är. Jag råkar bara vara för lat just nu. Dessutom jobbar jag lääänge imorgon. Huu.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad är nöjet för en man att kika i en underklädesaffär? :D

2009-12-27 @ 18:43:05
Postat av: madde

dom har efter närmare efterforskningar... PORRFILMER! ^^ och säkert "leksaker"

2009-12-28 @ 16:06:08
URL: http://bajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0