tusan också

Häromdan när jag satte mig bakom en dam på bussen kunde jag genast snappa upp ett väldigt moln av en oerhört väldoftande cologne. Mmm, undrar vad det är för något hon har tvättat sig med imorse, tänkte jag.
10 minuter senare skulle hon komma att gå av. Doften stannade dock kvar och jag insåg att, hey, det är ju inte alls hon som luktar gott idag, det är min nya deo från Adidas! SCORE!

Jag är inget vidare fan av skarpa dofter och har därför alltid handlat produkter utan sådana. Nu står jag dock här med EXTREM parfymering på ALLT! Mitt schampoo från AUSSIE använde jag för första gången igår. Härligt det doftar, var min första reaktion, men idag känns det mindre OK att stinka persika... Det är så illa att jag börjat må illa av allt.

Tänk på det, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Johan

SCORE!!!!

2009-12-05 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0