back to memorylane


När jag var mindre brukade jag slaviskt följa vissa serier. Baywatch och Melrose place var nog favoriterna av dom utländska. Melrose Place handlade ju om gänget som alla bodde runt en pool. När någon av dom badade brukade en annan granne ställa sig på sin balkong och tjuvkika. Jag tyckte att Kimberly (spelar Bree van de Camp i desperate..) var jätteotäck minns jag. Himla kul att tv3 sänder ett avsnitt varje eftermiddag runt 3. Ska försöka börja titta igen.

Baywatch, vad vore det utan Mitch och dom otroligt avslöjande baddräkterna? Jag undrar om det i verkligheten funkar med såna badkläder. Många manliga kollegor måste ju ha blivit distraherade. Och tänk alla tonårskillar spm låtsas drunka i hopp om att få mun mot mun av en sån puma. Jag hatade verkligen Stephanie (hon uppe till höger som ser ut som en man) så jag blev jätteglad när hon var ombord på en båt, i oväder, och fick ett segel i huvudet vilket dödade henne. Tror inte någon saknade henne.

Det var tider det! 90-talet i alla ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0