cover all mix - tips!



Jag har samlat på mig ganska många prylar från Make Up Store, men jag måste säga att deras concealer Cover All Mix tillhör favoriterna. Inte nog med att den täcker sjukt bra, den innehåller ju tre olika nyanser! Gult täcker rött och rött täcker blått. Den något mer neutrala färgen är till för att blandas med dom andra två, just för att nå din nyans. Smart? Den är dryg vilket betyder att den säkert kommer räcka ett bra tag, och det är ett stort plus. Tyvärr har jag slarvat lite genom att applicera med fingrarna, ajabaja!

För 265:- är den din. Testa om du som jag, är både röd och blå i nunan. Alltså under ögonen, på blämmor osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0