en lååång dag på stan

Ja, precis, en jättelång dag spenderad på stan ihop med min mamma. Hon är nog expert på att springa runt i alla affärer. Jag var andfådd efter att ha sprungit in och ut ur 5 stycken men då skrattade hon åt mig och sa att jag är gammal. Så det var bara att på något vänster ladda om batterierna. Behöver jag säga att jag har ont i ryggen nu?

Tråkiga affärer gör mig helt enkelt trött! Jag ska dock inte stryka under stolen med allt för mycket nu. Jag köpte ändå ett par skor och en laddning Tri Brow på MUS (hihi, presentkort..). Var inne och kikade på Kompaniet. Ida Sjöstedts klänning var av material jag gärna skulle klä mig i på studenten. Jättefin i spetsigt tyg och en liten rosett fram. Faktiskt värd 1000:- men jag letar nog ändå efter något i london i vår. Kollade läget på Kvasten och där händer det grejer nu. Snickarna slet som djur innanför dom stängda Monki-dörrarna. Jag skulle gärna vara snickare där inne.

Läget är under kontroll. Köpte med mig lite Cardigans till Johan. Han verkade uppskatta det. Vi var ute och gick förut. Svinkallt och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0