hej, mitt vinterland



Svårt att hålla sig inne när det är såhär vinterfint ute. Idag strålar solen så antagligen börjar allt smälta bort. Det är väldigt synd, men nu ska jag sluta låta gnällig och pessimistisk. Hoppas alla hade en bra alla hjärtansdag i alla fall. Vi gjorde inte direkt något utöver det vanliga men söt som han är, den där Johan, hade han tänkt på mig och gav mig en present. Där satt jag med dåligt samvete. Det blir bakläxa för min del. Jag vill ju vara gullig tillbaks. Det var grymt dåligt av mig. 

Kommentarer
Postat av: Johan

Tjock jag ser ut.. för möe snacks på senaste :D

2009-02-15 @ 13:56:51
Postat av: Madeleine

Kan det vara Joltcola och Pepsi? ;-)

2009-02-15 @ 14:53:13
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0