Ingenting biter på mig

Varför ska det ta sån tid? Idag plågade jag mitt skinn i hela 9 minuter
men allt jag fick var en röd nästipp och ömma läppar. Det står det inget
om i några papper!!! Fast jag kan nog ta att det går lite långsamt i början,
och inte tvärtom - åt åt tomatiga hållet. Med "i början" menar jag inte att
jag ska sola 2ggr/veckan i all evighet, utan bara sådär nån gång i veckan
tills jag inte längre ser ut som en rakad isbjörn. Irriterande oljud alltså...
Ungefär som att ligga i en rymdkapsel skulle jag vilja säga. Tätt intill
Fuglesang, såklart.

Medan jag väntade på Johan satt jag och bläddrade i Metro, underbara
Metro(!), och kunde till min förfäran läsa  att glassmässan i Italien
bland annat låtit lansera glass toppad med grönsaker. Tomat och basilika
är väl bara en liten andel. Min första tanke var långt ifrån "Yummi!" men GB's
VD hade tydligen tyckt att det var förvånansvärt gott. Så, i sommar kan t o m
farmor äta glassen!

Nu - Sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0