rubriklöst idag

Kommer inte på någon rubrik alls. Det lixom låser sig och då kan man likaväl köra utan tycker jag. Hur viktig är egentligen rubriken, undrar jag? Det är superocharmigt väder i Kalmar idag. När jag gick till och från bussen kände jag mig väldigt illa till mods. Jag vill ha riktig snö. Kramsnö! Inte snöregn. I min väska hade jag dessutom ett stort paket som inte fick bli blött. Föremålet i lådan är mestadels vitt, lite svart och lite gul/blått. Jag kommer att bära detta föremål på huvudet om ett par månader. Låt fantasin flöda.

Vi skulle filmat idag, men kameran klagade på kondensation så vi får ta nya tag imorgon. Säkert kommer samma sak inträffa eftersom det lär vara minst lika fuktigt ute då. Men man ska inte gråta över spilld mjölk. Värre vore det med spilld champagne(!).

Kom precis på att jag har eng CAE-prov imorgon på 2-3 kapitel OCH att jag ska beskriva affärsidén av valfritt företag. Bäst att jag tar tag i det genast.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Hej MADÄLÄÄN :D

2009-02-11 @ 20:04:08
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0