Sportlov 2009

Är det här mitt sista sportlov någonsin? Har man inga sportlov på högskolan? Känns så konstigt att tänka så.. Jag har ju haft hur många lov som helst, och snart ska dom bara ta slut? Tar man ett sabbatsår utan att jobba så har man ju ett jättelångt lov framför sig. Jag vet inte om jag vill ha ett pengalöst sådant.

Imorgon är det alla hjärtansdag och jag har hittat ett halsband som jag vill ha men jag var dum nog att inte säga det förrän i förrgår så risken att det är slutsålt är ganska jättestor. Dumma jag. Något ska man väl ha? När jag var liten brukade jag få glitterspray till håret. Vet egentligen inte varför.

Jag är ostimulerad och vansinnigt trött. Skittrött faktiskt. Så trött att jag inte bryr mig om att det är fredag den 13e idag. På bussen hem såg jag en sedel men jag vågade inte ta upp den. Det var allra längst fram så alla inklusive chauffören skulle ha sett mig. Crap. Man brukar ju säga att sånt ger tur.

Jag måste verkligen skaffa fler kategorier. Hur var det man gjorde nu igen?... Och jag ska fixa bra CV+fotografi under lovet också. Måste!

Vinter är nästan det bästa jag vet, men när man hela tiden måste vara spänd i hela kroppen för att undvika fallrisk, då blir det jobbigt och man brukar få ont överallt. Snälla, låt det vara mindre halt åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0