The girl next door

Igår hade jag en grymt tråkig sitta hemma-kväll. Ingenting på någon av burkarna
lyckades roa mig så jag var allmänt sur. Inget allvarligt såklart. Precis när jag ska
stänga av televisionen brukar jag zappa igenom alla kanaler för att vara på den
säkra sidan. Jag är gärna vaken lite längre om det visar sig att någon bra film visas.
Igår gick The girl next door på svt. Jippi, tänkte jag! En film helt i min smak, inte minst
pga att  skådespelarna är sjukt snygga! Orkade dock inte se hela då den pågick till
02-snåret. Min vanliga tur!


Timothy Olyphant och Elisha Cuthbert. Gaaaalet heta båda två! Timothy har en roll i SATC också. Gissa om jag gillar det?! Ni vet han som Carrie dejtar en jättekort stund? Mest pga att hans boende är väldigt oinbjudande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0