två flugor i en smäll

Jag förstår inte. Kommer aldriiiig förstå. Varför är jätteunga tjejer som bloggar, med bullar i ugnen, så populära? Vad är det som är så skojigt med gravida småtjejer? Ofta är dom ju jätteunga. Är det det som är lite spännande? Att vissa väljer att avsluta sitt tonårsliv tidigare än andra? Personligen hatar jag såna bloggar. Jag hatar visserligen barn också så det går väl hand i hand.

Nä, jag hade inte velat ha en morsa som bara är 15 år äldre än mig. Då vill hon säkert följa med ut på krogen och hur pinsamt vore inte det? En mamma ska vara så mycket äldre att man ifrågasätter hennes födsel. Man ska liksom tycka att hon är så gammal att man tror att hon existerat i all evighet.

Fast, det vore lite coolt om man var född under samma årtionde!

Jag är jättetorr i munnen efter alla totrillaschips som jag tryckt i mig. Vilken tur att jag snart ska åka och bränna en minimal mängd fett, då!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Hahah, tack jag ska se om jag kan få tag på Skipper då! Mitt kylskåp skulle säkert bli TOMT efter hennes städning.. haha

2009-02-26 @ 20:13:43
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0