Våren spenderas på kvasten

Monkis vårkollektion är söööt. Riktigt söt faktiskt. Kul att dom verkar
vilja få tillbaks skärmkepsar också. Jag hade en spygrön när jag var
liten. (Ni vet såna som är ihåliga "på" huvudet!)

Nu kan man också se vad prylarna kostar vilket är en stor fördel! Lite
segt att Kalmars butik kommer ligga på Kvasten. Jag gillar inte Kvasten
fast hellre det än Baronen. Allra helst hade jag dock velat se en stor butik
ute vid Ikea. Men men, man kan inte få allt.

Så då blir alltså Onlys lokal Monki till våren. Nice.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Jaså?! Jag fick för mig bara att de skulle öppna vid Ikeaområdet. Vet du när de öppnar? =)

2009-02-04 @ 20:50:06
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0