6 januari -09

Okej, jag är inte mycket till bloggare nu för tiden och några balla bilder
har jag tyvärr inte. Men jag har så himla mycket att göra nu när mor och far
är bortresta. Nu är det ju jag som måste sköta allt. Det suger _lite_. Lite kul
att jag käkat pommes två dagar i rad nu... Hoppas att påsjäkeln snart är tom
så jag blir tvungen att göra ordentligt käk.

I övermorgon drar skolan igång igen. Mindre trevligt måste jag säga. Det
värsta är nog att första lektionen är CAD. Jag brukar se dataanvändande som
väldigt trevligt, men det där är ju så tråkigt att man bara vill slita
Gilly i mustachen.Visserligen är den kursen snart slut och det ska bli så sjukt
skönt!

Tänkte att jag skulle läsa kemin imorgon. Har inte rört boken under hela lovet
utan som vanligt tänkt "det hinner jag senare". Vi får väl se hur det blit med den
saken.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Hahahhaha, jag håller med om Caden.. Förresten så var Jilly inne på netonent o handlade av mig haha..med hans fru/tjej.



Jag är helt besatt av guitar hero! haha, vi får ordna ngn sådan kväll hahaha.. med bara guitar hero!

2009-01-06 @ 17:39:58
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Gud vad kul! Vet du vart för någonstans?! =)

2009-01-07 @ 00:51:16
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Vad händer idag då? :)

2009-01-07 @ 14:24:57
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0