Ett löskokt, tack

Jag har lääänge funderat på vad tusan jag ska göra med mitt hår. Personligen
hatar jag det oftast och när jag hatar något så måste jag ändra på det! Så är det
bara. Jag har inte tagit tag i saken och bokat tid hos någon frisör dels för att det
är dyrt men också för att jag alltid glömmer eller inte har orken. Mamma har dock
anmält sig till att hjälpa mig med diverse förvandlingar. Hon har t. o. m. köpt färg
åt mig, men jag vågar nog inte färga hela håret just nu. Slingor kör jag antagligen
på tills vidare. Nu ska vi bara se när det blir gjort, också...



Gul och eländig. Så vill jag inte se ut.

Kommentarer
Postat av: Kniven

nja madde ja hoppas verkligen du inte ser ut så ^^

2009-01-22 @ 13:06:51
URL: http://jrundberg.blogspot.com
Postat av: Kniven

nja madde ja hoppas verkligen du inte ser ut så ^^

2009-01-22 @ 13:07:26
URL: http://jrundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0