hmpf

...jag skrev ett inlägg senast igår men det har fortfarande inte blivit
publicerat. Bara så ni vet det!

Jag måste strax lägga mig med tanke på att jag har klipptid vid 11.15
imorgon (tror jag åtminstone att det var... eheh). Riktigt tidigt med tanke
på att jag brukar ligga kvar i sängen då, heh. Ingen aning om hur jag vill
bli klippt. Inte för kort, inte hel, rak lugg. Lättare att prioritera bort
frisyrer med andra ord.

Jag hatar att det är så mycket jag verkligen VILL göra just nu. Jag vill få
håret slingat hos en frisör ORDENTLIGT vilket är d-y-r-t och jag vill inte
nöja mig med tre månader på friskis & svettlök. Samtidigt är jag den som
hellre sparar mina pengar. Hur ska jag fixa det?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0