Svett, blod, tårar?

Jahaja, då var man medlem igen då! Fit for fight? Nja, det gick ganska trögt
idag men jag ska bättra mig. Hoppas jag.

Alltså, inget illa menat om Facebook,. men att dom mejlar ut precis allt som
händer går mig på nerverna. Jag skrev en kommentar till kusinen som fyllt
18, och då mejlbombas jag med liknande hälsningar från hennes kompisar.
Varför?... För människor med ett enormt kontrollbehov är det här antagligen
väldigt bra, men sån är inte jag. Punkt.

Om man kanske skulle ge sig in i receptens värld och försöka koka ihop något
gott och nyttigt... Vår frys är väldigt tråkig. Alltså dess innehåll. Kikar ju
lite oftare nu och det finns ofantliga mängder broccoli, ärtor - you name it.
Sånt som jag hatar. Åh, jag kommer bli ett biafra-barn.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Har faktiskt inte provat Facebook, men det kanske är kul?

Ha en bra helg!

2009-01-09 @ 16:03:38
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0