roy och roger har ju i alla fall en

Sitter på jobbet och är dööötrött. Har tio minuter kvar innan jag får logga ut och rusa iväg till pappsen som hämtar mig.

Just nu har jag bara en fundering i skallen, ska man köpa en Mac eller PC? Att det ska vara så svårt!!! Mac är snyggare, och då är det den vita MacBook'en jag ska ha. Men, dyrare. Frågan är om det är värt det. Jag är visserligen sjukt trött på windows, men det är ju ändå vad jag är van vid. Skit också...

Tror att det här är det svåraste valet jag någonsin ställts inför!!!! (Näe, mitt liv är inte särskilt komplicerat/spännande (right now)...)

Kommentarer
Postat av: Shirley

Kan säga så här att när jag köpte min dator så funderade jag också på mac.. men så sa gefors eller ngn datakunnig msk att om man har mac så funkar inte allt till men det finns tillägg osv o sånt som man kan köpa till så att allt funkar. det lät väldigt jobbigt och det blev överkurs för mig så det blev en vanlig jävla dator med xp =)

2009-07-22 @ 13:44:36
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Shirley

Vadå skolflicka? Vadå ljuger ? =P

2009-07-23 @ 22:48:32
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0