shupp shupp



Tänk vilka coola outfits Michael hade förr i tiden. Älskar hans glittriga soldat-inspirerade "jackor". Såg någon ganska färsk bild där han hade på sig en kavaj från Balmain, spetsiga och markerade axlar. Snyggt! Inte minst med tanke på att han verkade glömma bort att byta om från pyjamas dom senaste åren...

-

Vet inte riktigt varför, men mitt liv känns helt och hållet upp och nedvänt just nu. Vet inte riktigt vart jag har mig själv... Måste bero på att jag är van vid att dra runt hemma och inte göra ett skit. Nu jobbar jag halvt om halvt ihjäl mig och umgås därför bara med äldre donnor.
Dessutom har jag blivit så himla sugen på att göra tusen olika saker. Bara för att jag inte hinner liksom. I need to aktivera mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0