vem vet inte du, vem vet inte jag...

Jag spenderar hela min tid på jobbet framför en platt datadata-skärm. Det ena leder till det andra och jag är inte den som är den. Självklart surfar jag galet mycket till och från. Man måste dock vara väldigt diskret, jag läser bara det allra mest kommersiella pga att det bakom mig passerar x antal människor varje minut. Med andra ord får man spara det bästa tills man kommit hem, hehehe.

Aftonbladet brukar jag läsa mellan radera sådär sjuhundrafemtielva gånger om dagen och jag tror att jag kan alla händelser utantill. Jag fick mig dock en tankeställare när Aftonbladet gick ut med nyheten att MJ's barn inte hade en susning om vilken stjärna deras farsa var. Tänk om det är likadant för mig!!! Tänk om någon av mina päron är värsta megakänd! Utan att jag vet om det, för dom vill ju självklart skydda mig från alla papparazzi's! Det måste vara så. Jag har verkligen inte hajjat nånting! Först nu har jag börjat inse varför jag alltid måste gå klädd såhär när vi ska handla på Coop!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Nu skrattade jag högt åt din klädsel på Coop.. =P

2009-07-13 @ 23:56:27
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0