er önskan är min lag

Fredrik finner inte min blogg särskilt fängslande så han har kommit med ett briljant förslag. Varför inte ljuga lite mer? Ja, för vem bryr sig egentligen, huvudsaken är definitivt att det ska vara intressant. Sant eller inte. Det kvittar. Tänkte börja med det samma!

Igår kom jag hem från en helgalen vecka i Paris. Shoppade loss för 50.00 SEK och söp mig under bordet för ca 7000 SEK. Fina grejer, det där. Det ska tillägas att antibakis-tabletter svaldes flitigt, vilket jag fick punga ut med 350 SEK för. Jag blev erbjuden ett modellkontrakt av en random snubbe på Paris gator. Jag tackade ja, jag älskar ju Kinderäggs choklad! Att få pryda omslagspappret ihop med en skäggig brottare insmord med chokladen är inget man tackar nej till.

Ja, vad har jag mer att berätta..? Känns som att jag fått med det viktigaste. Som ni förstår kan jag inte lägga upp bilder på allt jag shoppat, det skulle krascha hela blogg.se's server.

Ah, men, puss alla söta!!!

(ALLT är lögn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0