vad är det dyraste du förstört?

P3 med Christer måste vara det bästa som finns. Idag var temat "vad är det dyraste du har förstört?" och linjen var glödande het. Många hade roliga saker att berätta men jag fastnade särskilt för en av historierna:

"Jag råkade välta min farfars gamla grammofon som åkte i golvet och hela trumman sprack. Dessutom trillade det ner en mängd skivor som gick i bitar. Men, tur i oturen! I grammofonen låg det ett brev som min farmor hade skrivit till farfar. Hon måste ha tryckt in det på något sätt. Vad det stod fick jag aldrig veta, men det började rinna tårar längs med farfars kinder.
Hälsningar Ryan."

Hur sött är inte det?! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0