vad tror du?



...kommer det att hålla mellan Mariana och Arne? Hope so. Vissa av er tycker kanske att jag är något känslokall som lägger upp deras annons på nätet, men ärligt talat, hur arga tror ni att Snygg och Glader kan bli? Nä, juste.

Min dag började vid 08 nån gång, jag vaknar av att jag inte mår helt ok i magen, springer in på toan och blir kvar där x antal minuter. Jag var helt enkelt magsjuk. Eller är. Är ju inte helt 100 på att det har släppt än även om jag nu mår ganska bra.
Vilken tur att jag lånade två böcker igår, då har jag något att göra i sjuksängen. Bortsett från att glo på tellyn som jag egentligen föredrar mest.

Frågan är under vilken kategori man placerar ett inlägg om magsjuka? Inte vardagligt, för det är det ju inte. Jag antar all allmänt får duga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem i helvete är du?!!! ta bort det där jävla inlägget för helvete..

och känner du snygg kan du fan gå och gräva ner dig själv!!!

2009-03-23 @ 19:17:42
Postat av: Anonym

ta bort skiten bara!!

2009-04-02 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0